یادداشت/ موسی‌الرضا عبداللهی

تأسی به اندیشه‌های امامین انقلاب و ناکامی معاندین

اگر مبنای فکری نسل‌های بعد از شهدا مبتنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب و شهیدان باشد بدون شک معاندین در هجمه به اصول انقلاب ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۵۰۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ - 09February 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس- موسی‌الرضا عبداللهی؛ معاندین هیچگاه قصد پذیرفتن حقایق انقلاب را ندارند و راهبردی که دنبال می‌کنند تفاوت اساسی با راهبرد مخالفان انقلاب دارد.

هدف معاندین خصومت با انقلاب اسلامی است و هیچگاه دست از دشمنی با اهداف انقلاب برنخواهند داشت در حالیکه مدارا کردن با مخالفان انقلاب می‌تواند حقیقت انقلاب را در گذر زمان برای آنها روشن کند. تنها راه مقابله با معاندین، برخورد تند، سخت و شکننده در جهت نابودی آنهاست در این صورت است که جمهوری اسلامی به اهداف بلند مدّت خود دست خواهد یافت.

راهبرد معاندین انقلاب که از طریق طغیانگری و سرکشی دنبال می‌شود نابودی حقیقت انقلاب و گرفتن هویّت آن از مردم است. آنها با کینه‌توزی و همراهی با جبهه دشمنان انقلاب در جهت براندازی نظام گام بر می‌دارند و در مسیر دستیابی به اهداف پلید خود مخالفینی را که در برابر آنها بایستند نابود می‌کنند.

در وجود معاندین هیچ روزنه‌ای برای اصلاح نمی‌توان یافت به همین منظور در آیات قرآن کریم و روایات اسلامی تأکید شده که در برابر آنها قاطع و کوبنده باشید و اجازه ندهید که در جبهه مستحکم حق رخنه کنند.

الگوی رفتاری و گفتاری سکاندار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) چراغ روشنی است برای تداوم راه و مسیر انقلاب در مقابله با معاندین، کسانی که باید آنها را در خصایص متمرد، نافرمان، ستیزه‌جوی و کینه‌توز شناخت.

تجربه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که معاندین در مبارزه با اهداف و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا سماجت دارند و رفتار آنها بیانگر آن است که در مبارزه‌شان با حقیقت انقلاب اسلامی خیره‌سر شده‌اند و درصدد هستند تا از طریق نافرمانی پایه‌های نظام را که مبتنی بر حکومت اسلامی است سست و ضعیف سازند.

امروز نسل بعد از انقلاب بعنوان یک تکلیف در مواجهه و ارتباط‌ با معاندین و همچنین تبّری قلبی و عملی، منطبق بر شریعت اسلام، رفتار و گفتار امامین انقلاب و شهیدان عمل می‌کنند چراکه اندیشه امام خمینی (ره) و سرشت شهیدان در وجود نسل‌های بعد از آنان تنیده شده و با معاندین همصدا نخواهند شد و آموزه‌های انحرافی آنها را سرمشق خود قرار نمی‌دهند.

اگر مبنای فکری نسل‌های بعد از شهیدان مبتنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب و شهدا باشد بدون شک معاندین را در هجمه به اصول انقلاب ناکام خواهند گذاشت زیرا طبق دستورات اسلام راهی جز تقابل سخت با آنها نیست.

گروه‌های معاند که طیف‌های فکری گوناگونی را جذب کرده‌اند تا اهداف مشترکی را دنبال کنند در لوای قدرت‌های استعماری و صهیونیستی در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اخلاقی، مذهبی، اقتصادی و امنیتی رشد کرده‌اند و عملاً بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش براندازانه‌ای را مدیریّت می‌کنند.

پرداختن به ابعاد فکری، گفتاری و عملی معاندین در شرایط فعلی یک ضرورت است تا عامه مردم پی به اهداف پلید آنها ببرند و راه خصومت آنها با انقلاب را سد کنند و اجازه ندهند تا در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی نفوذ کرده و پایه‌های انقلاب را سست کنند.

مدارا و مماشات با معاندین به هیچ عنوان نمی‌تواند یک تصمیم خردمندانه و عاقلانه باشد قطعاً نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد با آنها را بعنوان یک راهبرد اساسی دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها