نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های ملت صیانت می‌کند/ «تحریم‌ها» مصداق بارز کینه‌ورزی با انقلاب اسلامی است

کریمی با بیان اینکه دفاع و صیانت از ایام‌الله نقش مهمی در آینده انقلاب اسلامی ما دارد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های ملت ایران صیانت می‌کند و ملت با حضور یکپارچه و حماسی خود مُهر تاییدی بر پایبندی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خواهند زد.
کد خبر: ۵۰۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰ - 11February 2022

راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های ملت صیانت می‌کند/ «تحریم‌ها» مصداق بارز کینه‌ورزی با انقلاب اسلامی استعلی‌اکبر کریمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص موفقیت کشورمان در صدور گفتمان، دستاورد و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌های ایران اسلامی اظهار داشت: بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان و در راس تمام دشمنان، آمریکایی‌ها از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون از ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هیچ کوتاهی نکردند؛ لذا اعمال تحریم‌های همه‌جانبه این کشور علیه ملت ما مصداق بارز دشمنی و کینه‌ورزی آن‌ها با انقلاب اسلامی کشومان است. در حقیقت دشمنی غربی‌ها با ملت ما به خاطر حمایت‌های گسترده مردم با اصل انقلاب است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مختص به کشور ما نیست، افزود: آزادی‌خواهان جهان این انقلاب را با جان و دل پذیرفته و از آن الهام گرفته‌اند؛ لذا موفقیت‌های چشم‌گیر جریان مقاومت در نبرد با استکبار جهانی ناشی از الگوگیری آن‌ها از آموزه‌های انقلاب اسلامی است.

کریمی با بیان اینکه یکی از برکات و خیراتی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال ملت‌های مسلمان در منطقه و حتی کشور‌های آزادی‌خواه جهان شد، شجاعت در جهت استکبارستیزی است، افزود: امروز پس از گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد دستاورد‌های عظیمی در ابعاد ملی، منطقه و بین‌المللی هستیم؛ لذا دشمنان امت اسلامی به خوبی بر این مسئله که انقلاب اسلامی کشورمان به جریات مقاومت قدرت و شجاعت نبرد بخشیده است، واقف هستند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه پشتیبانی ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل منجر به شکست توطئه‌های ضد ایرانی سران آمریکایی شده است، گفت: مردم ما به هوش و بلوغ سیاسی رسیده‌اند؛ لذا علی‌رغم تمام مشکلاتی که به واسطه تحریم‌های دشمنان و سوءمدیریت برخی مسوولان برایشان به وجود آمده، اما نارضایتی‌هایشان را پای نظام و انقلاب اسلامی نمی‌گذارند و همواره با حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و همایش‌های بزرگ مردمی مانند انتخابات از انقلاب خود حراست می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه دفاع و صیانت از ایام‌الله نقش مهمی در آینده انقلاب اسلامی ما دارد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های ملت ایران صیانت می‌کند و ملت با حضور یکپارچه و حماسی خود مُهر تاییدی بر پایبندی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خواهند زد.

کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جزء نادرترین انقلاب‌هایی است که با حضور مردم در صحنه پیروز شده است، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر مقاومت آن‌ها در برابر فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه غربی‌ها است و قطعا در مواضع دیپلماتیک ما تاثیرگذار خواهد بود و موضع انفعال را برای دشمنان در پی دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار