فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ:

۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان چهارباغ توزیع شد

سرهنگ پاسدار «حسنیان» از توزیع دو هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میان خانواده‌های نیازمند چهارباغ خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ - 10February 2022

دو هزار بسته معیشتی میان نیازمند چهارباغ توزیع شدسرهنگ دوم پاسدار «حسین حسنیان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از توزیع دو هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه مطرح کرد: در این ایام که جامعه با مشکل شیوع کرونا مواجه است، وظیفه خود می‌دانیم به یاری خانواده‌هایی که بعضاً با مشکل تنگدستی مواجه هستند، بشتابیم؛ نهضت خدمات مؤمنانه اقدامی ضروری در یاری‌رسانی به نیازمندان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ با بیان اینکه امید است با ایجاد ثبات اقتصادی و توسعه اشتغال و کارآفرینی، مشکلات معیشتی خانواده‌های مستمند جامعه برطرف شود، مطرح کرد: همراه با نهضت خدمت مؤمنانه به خانواده‌های کم برخوردار، در تلاش هستیم در صورت تمایل آن‌ها، زمینه‌های اشتغال این خانواده‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار