نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مطرح کرد؛

ضرورت ساماندهی فعالان حوزه مهدویت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان ساماندهی مؤسسات فعال در حوزه مهدویت را ضروری‌ترین اقدامی دانست که باید با فوریت انجام شود.
کد خبر: ۵۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷ - 15February 2022

ساماندهی فعالان حوزه مهدویت؛ ضرورتی که باید انجام شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی»، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در نشست شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان، اظهار داشت: ساماندهی مؤسسات فعال در حوزه مهدویت ضروری‌ترین اقدامی است که باید با فوریت انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه به موازات این امر، جریانات انحرافی مهدویت نیز باید شناسایی شود گفت: ما هم اکنون به لحاظ اعتقادی و زمانی در موضع و موقعیت انتظار قرار داریم. انقلاب با همه محاسن و پیشرفت ها بسترساز حکومت حضرت ولی عصر است و ما صاحب اصلی این نظام را منجی عالم بشریت است و هر مؤمن و متدینی می گوید سرانجامِ انقلاب وصل به حکومت امام زمان (عج) و بسترساز عملیاتی شدن آن حکومت است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نشانه هایی که در صدور انقلاب وجود دارد حاکی از آن است که این بسترسازی را نزدیک کرده است بیان کرد: در این راستا جبهه مقاومت، ملت های اسلامی را در سخت ترین شرایط کنار هم قرار داد تا با هدف واحد، در کنار هم جنگیدند و خون دادند و ساماندهی شدند. مهدویت و مکتب شهید سلیمانی یکی از سوژه های واقعی و عملیاتی است زیرا با مأموریتی که مدرسه شهید سلیمانی از نظام و انقلاب داشت، آن را خوب پیاده کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه در زمان انتظار مسئولیت ها و وظایفی داریم که باید در مناسبت ها و اتفاقات تبیین شود گفت: نیاز به کار رسانه ای قوی هم داریم تا بدانیم جایگاه ما کجاست و چه باید بکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها