افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع) + تصاویر

کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع) با پنج هزار نسخه توسط فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 14February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) آئین افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع) با حضور حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) و حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر، اظهار داشت: یکی از اهدافی که اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در راستای منظومه رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌کند رسیدن به ایران کتابخوان است.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم ابتدا باید افراد جامعه را کتابخوان کنیم، تا به‌واسطه آن خانواده کتابخوان، مردم کتابخوان و در نتیجه ایران کتابخوان را بسازیم.

سبزیان گفت: احداث و افتتاح کتابخانه‌های عمومی می‌تواند نقش بسزایی در ترغیب و تشویق مردم برای مراجعه به کتابخانه‌ها و رفع نیازهای اطلاعاتی و دانش آنها داشته باشد.

کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع) با مساحت ۱۰۰ متر مربع و بالغ بر پنج هزار نسخه کتاب در حسینیه ساختمان شهید برونسی سپاه امام رضا (ع) افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع)+ تصاویر

افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع)+ تصاویر

افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع)+ تصاویر

افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا (ع)+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها