امام جمعه «چرام»:

دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام «افشار» گفت: دشمن با ابزار رسانه و جعل و دروغ به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 18February 2022

 به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نورالله افشار» امام جمعه چرام امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مجازی با مردم آذربایجان «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه‌ای» را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آنها برشمردند و فرمودند دروغ‌پردازی و تهمت‌زنی به ارکان انقلاب و مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند، شیوه‌هایی است که در عملیات رسانه‌ای استفاده می‌شود.

وی افزود: عناصر ضد انقلاب یک بار دو سال قبل با بهره‌گیری از فضای مجازی و پیام‌رسان تلگرام اقدام به انتشار یک فایل صوتی کردند که به دلایل متعدد بازخوردی از آن نگرفتند و شب ۲۲ بهمن امسال با امید کور پاشیدن بذر بی‌اعتمادی بر اذهان مردم و شوراندن آنها بر ضد انقلاب و سپاه مظلوم، آن را با هزینه‌های سنگین مالی رپرتاژی و هماهنگی با جیرخوران داخلی و کانال‌های اجاره‌ای جریان تحریف بازنشر کردند.

امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: از همه مهم‌تر این است که عامدانه قسمت اصلی ماجرا یعنی سرنوشت کسانی که خطا و فساد کردند را پنهان کردند که اینجا مخاطب فعال، هوشمند و مسلح به سلاح سواد فضای مجازی می‌تواند به راحتی این پروپاگاندا را مطابق با اخبار جعلی تشخیص دهد.

افشار بیان کرد: با یک جست‌وجوی ساده در فضای مجازی می‌شود به احکام قضایی صادر شده برای برخی افراد متخلف که نامشان در فایل صوتی مطرح شده، رسید و اینجاست که نشان می‌دهد چقدر سیلی‌های سپاه بر صورت ضدانقلاب خارجی و منافقین داخلی (مفسدین سیاسی و اقتصادی)، برای دفاع از حقوق مردم و انقلاب جانانه و محکم بوده است.

وی اضافه کرد: موج‌سواری ضدانقلاب بر روی این فایل صوتی سوخته که جای جای آن نشان از سلامت سپاه و قوه قضائیه دارد نشان از دستان خالی آنان برای حمله به انقلاب دارد، البته باید دوستان و جریان انقلاب نیز با هوشمندی بیشتر به موضوع حفاظت از اطلاعات اهتمام بورزند تا لاشخورهای رسانه‌ای غرب و وطن‌فروشان داخلی این گونه با استفاده از فضای مجازی به باورها و اعتقادات مردم عزیز لطمه وارد نکنند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه و جعل و دروغ به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت جمهوری اسلامی، عقبه و الگوهای جهاد و شهادت طلبی است، متذکر شد: امروز عمق استراتژیک کشورمان بیشتر از لبنان، عراق، سوریه، یمن و کشمیر هند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها