رئیس کل دادگستری استان قم:

خدشه به حافظان امنیت، اقتدار نظام را تضعیف می‌کند

حجت‌الاسلام مظفری با تاکید بر لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با اراذل و اوباش گفت: وارد شدن خدشه به نیرو‌های امنیتی و انتظامی، موجب خدشه‌دار شدن اقتدار نظام است.
کد خبر: ۵۰۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 19February 2022

خدشه به حافظان امنیت، اقتدار نظام را تضعیف می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی مظفری» رئیس کل دادگستری استان قم امروز در آیین معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قم که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی عمار قم برگزار شد، اظهار داشت: اینکه به هر دلیلی شاهد شهادت عزیزان انتظامی در صحنه‌های اجتماعی باشیم، قابل پذیرش و توجیه نیست و باید جلوی این رخداد‌ها گرفته شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه مردم وقتی شاهد این صحنه‌ها می‌شوند، اولین چیزی که به آن‌ها منتقل می‌شود، احساس ناامنی است، گفت: این تصور در ذهن افراد ایجاد می‌شود که اگر نیروی انتظامی قادر به حفظ خودش نباشد و نیرو‌ها در مقابل هجمه این اراذل و اوباش نتوانند از خود دفاع کنند، ما که در معرض خطر قرار گرفتیم، چگونه به این مجموعه پناه ببریم و از آن‌ها استمداد کنیم.

مظفری گفت: اِشکال اگر از قانون و یا هر چیز دیگری است، باید با فوریت رفع و حل و فصل شود. این واقعا پدیده خوبی نیست که هر از گاهی شاهد شهادت یک عزیزی در عرصه اجتماعی باشیم و در سوگ او بنشینیم.

وی با بیان اینکه وارد شدن خدشه به نیرو‌های امنیتی و انتظامی موجب خدشه‌دار شدن اقتدار نظام است، تاکید کرد: برخورد کردن با اراذل و اقتدار نشان دادن به آنها، شجاعت و شهامت می‌خواهد و اگر رفتار ما مقام‌های قضایی به‌ویژه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در تعقیب شکایت‌هایی که علیه این مجموعه صورت می‌گیرد، توأم با احتیاط نباشد، طبیعتاً جرأت اقدام لازم را از نیرو‌های مسلح خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری قم همچنین بیان کرد: مقام‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و انتظامی قم برای ارائه خدمت و همکاری با دستگاه قضایی آمادگی فوق‌العاده‌ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها