مراسم بزرگداشت سردار «مهدوی نژاد» در سپاه قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار جانباز شهید «مهدی مهدوی نژاد» امروز در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ - 19February 2022

مراسم بزرگداشت سردار «مهدوی نژاد» در سپاه قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار جانباز شهید «مهدی مهدوی نژاد» فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران امروز در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: سردار مهدوی نژاد فردی خستگی ناپذیر، ولایی، خدوم، متواضع، خوش اخلاق و بسیار دغدغه‌مند به آرمان‌های انقلاب و اهل سوز و ساز برای منظومه فکری امامین عزیز انقلاب بود.

وی با توجه به آیاتی از قرآن کریم در خصوص ولایت گفت: خداوند متعال، نبی اکرم (ص) و امام معصوم (ع)؛ حق ولایت بر شما دارند و همین سه دسته‌ای که بر شما ولایت دارند، نظارت هم دارند و از شما عمل ولایی میخواهند.

حجت الاسلام جوشقانیان خاطرنشان کرد: آنان که خدارا دوست دارند و خدا نیز آن هارا دوست دارد، اهل تواضع و خشوع اند، نسبت به جریان کفر نفوذ ناپذیر اند، خستگی ناپذیراند و نسبت به بیت المال دغدغه‌مند هستند که سردار مهدوی نژاد تمام این ویژگی هارا داشتند.

در این مراسم، کارکنان سپاه قم و فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان حضور داشتند.

همچنین «احمد امیرآبادی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم و حجت الاسلام و المسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با حضور در منزل سردار شهید مهدوی نژاد، مصیبت مولمه فقدان آن سردار را به خانواده وی تسلیت گفتند.

حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز با ارسال پیامی، عروج شهادت‌گونه سردار مهدوی نژاد را تسلیت گفت.

سردار مهدوی نژاد، روز ولادت حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست و در سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) در قم تشییع و در جوار مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها