یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

ضرورت تربیت «جوان انقلابی» برای اداره کشور

مسئولان باید در تربیت جوانان مومن انقلابی بکوشند و با استفاده از نیروی جوانی و تعهد آنان، بتوانند گشایش‌هایی را در حوزه اقتصادی برای کشور و جامعه به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۵۰۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰ - 22February 2022

ضرورت تربیت «جوان انقلابی» برای اداره کشورگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ برای آینده کشور و تشکیل تمدن نوین اسلامی باید جوانان متخصص و پایبند و دلبسته به انقلاب اسلامی تربیت شوند.

همواره جوانان و متخصصان داخلی برای تامین نیازهای آتی کشور به خوبی عمل کردند و در بزنگاه‌های مختلف تاریخی توانستند نیازهای کشور را برآورده سازند، آنها باید برای آینده کشور هم بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی را برای جامعه و کشور داشته باشند تا ایران در عرصه بین‌المللی همواره سربلند باشد.

اما برای این برنامه‌ریزی باید نیروی متخصص جوان تربیت شود تا بتوانند گشایش‌هایی را در حوزه اقتصادی برای کشور و جامعه به ارمغان بیاورند.

برای این مهم، نیازمند تربیت یک نسل انقلابی هستیم که نیازهای اصلی جامعه هدف را بشناسند و با اشراف کامل به موضوعات کشور بتوانند برای ۲۰ سال آینده جمهوری اسلامی به خوبی برنامه ریزی کنند. در این برهه حساس تاریخی که دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به بنیان انقلاب و آرمانهای آن هستند و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی این وظیفه مسئولان کشور است که در تربیت جوانان مومن انقلابی بکوشند و البته جوانان هم باورهای ایمانی و انقلابی خود را باید تقویت کنند. 

همچنین مسئولان باید در به کارگیری جوانان مومن انقلابی پیشقدم باشند و با استفاده از نیروی جوانی و تعهد آنان، کشتی انقلاب را بیش از پیش به ساحل پیروزی و نجات برسانند. 

جوانان با شناخت مولفه‌های انقلابی‌گری از جمله: اعتقاد به اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی، حمایت از مظلومان در برابر ظالمان، اعتقاد عمیق به محوریت مردم و اعتقاد به وجود دشمن برای انقلاب و توهم توطئه ندانستن آن می‌توانند نقشه راه انقلابی‌گری را با محوریت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اداره کشور ترسیم کنند.

در مقطعی که دشمنان ایران سعی دارند تا با فضاسازی رسانه‌ای جوانان را نسبت به آینده کشور مأیوس سازند و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند، باید این قشر مهم جامعه دورنمایی برای رسیدن به صفت «انقلابی بودن» تعریف کنند و در جهت تحقق آن بکوشند و به دشمنان نظام نشان دهند پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی بومی است در حالی که بسیاری از تکنولوژی برخی از کشورهای بدخواه و غرب زده وارداتی است و بیشتر به تکنولوژی ایالت متحده آمریکا وابسته هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار