آیت‌الله خاتمی:

جهاد تبیین برای «صاحبان تریبون» یک فریضه قطعی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: در خط مقدم جهاد تبیین، علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و این جهاد برای آن‌ها یک فریضه فوری و قطعی است.
کد خبر: ۵۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ - 09March 2022

جهاد تبیین برای «صاحبان تریبون» یک فریضه قطعی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی»، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: در خط مقدم این جهاد، علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و جهاد تبیین برای آن‌ها یک فریضه فوری و قطعی است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به آیات و روایات به تشریح مبانی قرآنی و روایی جهاد تبیین پرداخت و در ادامه مواردی مانند بزک کردن رژیم طاغوتیِ پهلوی و القای جدا بودن دین از سیاست را تشریح کرد.

وی با اشاره به القای دروغ و تکنیک رسانه‌های ضد انقلاب در این زمینه تاکید کرد: ناامید کردن مردم، القای دروغین بریدن مردم از اصل انقلاب، کمرنگ نشان دادن جمهوریت نظام بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، القای دوری انقلاب از آرمان‌های حضرت امام راحل و القای وابسته شدن جمهوری اسلامی به شرق از مصادیقی است که لازم است در جهاد تبیین به آن‌ها توجه شود و با روشنگری صاحبان نفوذ کلام، نقشه دشمنان در این حوزه‌ها خنثی شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها