مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

«مقاومت» منطق شهیدان بود

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه، منطق شهدا در دوران دفاع مقدس بود که به کوری چشم بدخواهان این مسیر تا نابودی ستمگران ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ - 21February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم رونمایی از کتاب «ستاره کلاشین» که با حضور جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، خانواده شهدا و نویسندگان دفاع مقدس امروز در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد اظهار داشت: جهاد و مبارزه با ظلم ادامه دارد. امیدواریم ما در این مسیر و در عهدی که با امام خمینی (ره) و شهدا بستیم ثابت قدم بمانیم.

وی افزود: شهدا ستارگان درخشان کهکشان بندگی خداوند هستند و در بین همه این ستارگان امروز قرعه به نام شهید شعاعی افتاده است.

این مسئول ادامه داد: در طول تاریخ و در گذر زمان افرادی بوده‌ و هستند که ایستادگی و مقاومت مردم ایران را در برابر زیاده‌خواهی‌های استعمارگران و نظام سلطه بی‌فایده می‌دانستند، در این روزها نیز کسانی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شده‌اند در مقابل انقلاب ایستاده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امام خمینی (ره) در بحبوحه پذیرش قطعنامه پیش‌بینی کرده بودند که در آینده کسانی خواهند آمد که مقاومت در برابر استکبار را بی‌نتیجه می‌دانند.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پاسخ به افراد، فریاد اسلام‌خواهی در شرق و غرب و همچنین صدور انقلاب اسلامی را از برکات ایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس دانستند.

وی گفت: کسانی که در مسیر شهدا گام بر می‌دارند می‌دانند که امام جامعه پرچمدار استکبارستیزی هستند و هدفی جز نابودی دشمنان اسلام و ظالمین دنبال نمی‌کنند.

این مسئول یادآور شد: مقاومت و ایستادگی، منطق شهدا در دوران دفاع مقدس بود. به کوری چشم بدخواهان مسیر شهیدان ادامه دارد و هر یک از شهدا، رزمندگان و خانواده‌های شهیدان پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند که در جهت اعتلای نظام در همه عرصه‌ها در حال جهاد هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید دارند که پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف حقایق دفاع مقدس را بیان کنند که اگر این مهم محقق نشود دشمن دفاع همه جانبه ملت ایران را آنگونه که خود می‌خواهد بیان می‌کند؛ بر همین اساس آحاد جامعه باید با نقش‌آفرینی در جهاد تبیین سیره عملی شهدا و ایثارگران را بدرستی روایت کنند.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: هنرمندان و نویسندگان باید با بهره‌گیری از ابزار هنر و قلم ارزش‌های دفاع مقدس را به جامعه و نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی ضمن قدردانی از نویسندگان کتاب ستاره کلاشین، تألیف کتاب با موضوع زندگی شهدا را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها