مشاور وزیر اطلاعات:

توجه دشمن به مأیوس‌سازی مردم از آینده است

«شفیعی» گفت: توجه دشمن به مأیوس‌سازی مردم و حتی مسئولین و مدیران از آینده است.
کد خبر: ۵۰۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 24February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور،‌ مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که ‌در سالن شهید عابد فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین نقطه قوت کشور وجود رهبری‌ شجاع و بصیر است که کشتی طوفان‌زده انقلاب اسلامی را از میان امواج سهمگین دشمن به سلامت عبور داده است.

وی افزود: تاب‌آوری حیرت‌انگیز کشور نقطه دیگر برتری ما است که اگر این اتفاقات برای هر کشور دیگری روی داده بود تحمل مردم را گرفته بود ولی مردم همه سختی‌ها را تحمل کردند و پای انقلاب ایستادند.

این مسئول ادامه داد: علی‌رغم انتظارات و مشکلات، مردم باز هم در ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند و خودجوش در عرصه‌های مهم حضور می‌یابند.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی تأکید کرد: استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی نقطه برتر دیگر ایران است که در هیچ مقطع زمانی دیگری قبل از انقلاب، کشور ما از آن برخوردار نبوده است.

مشاور وزیر اطلاعات با بیان اینکه عمق و عقبه استراتژی کشور که ثمره جان‌فشانی فرزندان این کشور در اقصی نقاط جهان است، توانسته مصالح و منافع ملی ایران را تأمین کند، خاطرنشان کرد: قدرت تحصیل مقتدرانه منافع و مصالح ملی، دیگر نقطه برتری کشور است که باعث شده ائتلاف‌های دشمن برای مقابله با ایران ایجاد شود و تلاش می‌کنند تا خواسته‌های ناحق آن‌ها را بپذیریم. دست یافتن به پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های مهم در این دوره از هر زمان دیگری بالاتر است و آمار بین‌المللی موید این مطلب است.

وی عنوان کرد: امروز به قدرت نظامی در حوزه موشکی، پهپادی و فناوری نوین موشکی دست یافته‌ایم و این موضوع دشمن را در موضعی قرار داده که دیگر از تهدید نظامی سخنی به میان نمی‌آورند.

این مسئول ابراز داشت: در کشور ما مردم‌سالاری به معنای واقعی حاکم شده و هیچ اراده‌ای مافوق اراده مردم وجود ندارد و مردم در سخت‌ترین شرایط دولت را انتخاب می‌کنند و چرخش منطقی نخبگانی در جمهوری اسلامی نهادینه شده است‌.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی تصریح کرد: ۸۰ درصد مطالب واهی، کذب و ناامیدکننده تولید شده در خارج از کشور است و بیش از هزاران نفر در آلبانی نشسته‌اند و ۲۴ ساعته علیه کشور تولید محتوا می‌کنند.

مشاور وزیر اطلاعات گفت: توجه دشمن به مأیوس‌سازی مردم و حتی مسئولین و مدیران از آینده است و اگر‌ ملت را نسبت به آینده ناامید کردند دیگر نمی‌توان کاری کرد.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی بیان داشت: دشمن تلاش زیادی برای نفوذ دارد و باید به آن توجه کنیم.

وی از مسئولان خواست که خواص پر مدعا را رها کنند، فسادستیز و خادم مردم باشند.

این مسئول ارشد امنیتی استان خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: امروز نظام سلطه در تقابل با ملت ایران تمام توشه و توان خود را به میدان آورده اما جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه را شکست داده و استراتژی امنیتی مد نظر آمریکا در غرب آسیا حاصل نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها