نماینده ولی فقیه در مازندران:

مبارزه با فعالیت‌های ضد دینی در راستای مهدویت است

«محمدی لائینی» گفت: هر فعالیت ضد دین ضد مهدوی و خطر است و باید با فعالیت‌های ضد دینی مقابله کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ - 24February 2022

مبارزه با فعالیت‌های ضد دینی در راستای مهدویت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در نشست مهدویت استان با اشاره به در پیش بودن میلاد امام زمان (عج) و جشنواره مهدویت اظهار داشت: دیار علویان باید برای حضرت مهدی (عج) سنگ تمام بگذارد و بهتر بتواند در تمام زمینه‌ها خود را نشان دهد و ظهور و بروز داشته باشد.

وی با بیان اینکه غالب بودن و فراگیر شدن دین اسلام از نظر حجت و منطق و استدلال صورت گرفت و از نظر فراگیری انسانی و جهانی و محیطی تحقق پیدا نکرد و باید وعده الهی عملی شود، افزود: کاری که در راستای مهدویت انجام بگیرد یک کار توحیدی و ضد شرکی است و باید برای القای توحید ناب جریان مهدویت را اشاعه بدهیم.

محمدی لائینی ادامه داد: تقویت انتظار فرج توحید ناب و ضد شرک است و در تقویت دین هر گامی که برداریم یک جریان مهدوی است؛ ترویج نماز و حجاب و انقافات و کمک‌های خیر و کارهای در راستای دین و ارزش‌های دین و فعالیت دینی و عاشورا و محرم و عزاداری‌های امام حسین و اربعین در طول فراگیری دین است.

امام جمعه ساری اضافه کرد: هر فعالیت ضد دین ضد مهدوی و خطر است و باید مبارزه ایجابی و تهاجمی داشته باشیم و با فعالیت‌های ضد دینی مقابله کنیم.

وی به کلیپ سگ بازی هنرپیشه حین نماز در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت ترویج و بزرگترین توهین به نماز است و کارهای تضعیف دین و نماز ضد مهدویت است و بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز و نهادهای دینی باید جهاد تبیین داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار