مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان غربی معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان غربی امروز با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 28February 2022

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان غربی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان غربی امروز با حضور حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در ارومیه برگزار و حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» بمسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان معرفی شد.

حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، توفیقات روزافزون از خداوند متعال برای وی خواستار شد.

وی تاثیر اندیشه‌های حضرت امام (ره) را امروز از عوامل تاثیرگذار در شکست هیمنه ابرقدرت‌های جهان عنوان کرد و گفت: من اعتماد راسخ دارم که این کشور با این ظرفیت عظیم احیاگر تمدن بزرگ اسلام خواهد بود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های حاصل شده در این مدت 44 سال اشاره کرد و رشد اقتصادی، پیشتاز بودن در علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و اقتدار نظامی را از جمله این توفیقات برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار