مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌همدان خبر داد؛

حمایت مسئولین دانشگاه‌های همدان از پژوهش‌های حوزه علوم و معارف دفاع مقدس

«برخوردار» گفت: جمعی از مسئولین دانشگاه‌های همدان و مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، حمایت خود از پایان‌نامه‌ها و کتب مرتبط با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس را اعلام کردند.
کد خبر: ۵۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 28February 2022

حمایت مسئولین دانشگاه‌های همدان از علوم و معارف دفاع مقدس«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور «میثاق گودرزی» مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، «مهدی رمضانی» رئیس شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، «محمود محمدی فیض» نماینده دانشگاه بوعلی سینا، «محبوبه خضریان» مدیر مرکز آموزش و تحقیقات اداره کل حفظ آثار، سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار «علی‌اصغر شیخی» مسئول بازرسی اداره کل حفظ آثار و «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار برگزار شد.

وی بیان داشت: در این جلسه در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها و مقالات و چگونگی تدوین آن و همچنین برگزاری مسابقات کتاب و کتاب‌خوانی و نگارش کتب با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه‌های ادبیات پایداری با نمایندگان دانشگاه‌ها تصمیماتی گرفته شد.

برخوردار متذکر شد: مقرر شد در حمایت از کتاب‌ها با برگزاری مسابقات و پایان‌نامه‌ها با موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس از سوی مسئولین حاضر در جلسه اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار