۲۵ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدند

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به مراسم شب معراج پیامبر (ص) ۲۵ نفر از جمله چند کودک زخمی شدند.
کد خبر: ۵۰۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 01March 2022

۲۵ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ظهر دوشنبه به شهروندان فلسطینی که برای گرامیداشت سالروز اسراء و معراج پیامبر در صحن باب‌العامود قدس تجمع کرده بودند، حمله کردند.

به نوشته فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر به شهروندان در باب‌العامود ۲۵ نفر از جمله چند کودک زخمی و چهار نفرشان به بیمارستان منتقل شدند.

نظامیان صهیونیست با پرتاب بمب صوتی و گاز اشک‌آور، استفاده از ماشین‌های آب‌پاش و ضربات باتوم به جوانان و اهالی قدس که در مراسم سالروز اسراء و معراج پیامبر شرکت کرده بودند صحنه‌ای از تنش و اضطراب را ایجاد کرده بودند.

هزاران نفر از اهالی قدس و پیرامون آن از صبح امروز مراسم سالروز شب اسراء و معراج پیامبر اکرم (ص) را در مسجدالاقصی گرامی داشتند.

صحن‌های مسجدالاقصی و محله‌های اطراف آن در باب‌المجلس و باب‌العامود مملو از شهروندان فلسطین بود که مشغول انجام عبادات و مراسم ویژه سالروز اسراء و معراج و توزیع شیرینی بودند.

شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی هم امروز طی نطقی در کنفرانس مقاومت راه آزادسازی تاکید کرد که بیت المقدس نه‌تنها در سالروز معراج و اسراء بلکه برای همیشه در قلب ملت فلسطین و امت اسلامی جای دارد و آزادسازی آن آرمان نخست امت اسلامی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار