حماس:

حمله به فلسطینیان در قدس سیاستی تروریستی است

جنبش حماس حمله نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در شهر قدس را یک جنایت و سیاست تروریستی خواند.
کد خبر: ۵۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 01March 2022

تجاوز علیه فلسطینیان در قدس، تروریسم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به حمله وحشیانه نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مراسم سالروز معراج پیامبر اکرم (ص) در منطقه باب‌العامود در شهر قدس واکنش نشان داد.

وی در سخنانی اظهار داشت: تجاوزات علیه فلسطینیان در شهر قدس در سالروز اسراء و معراج پیامبر اکرم (ص) یک جنایت، رفتاری وحشیانه و سیاست تروریستی است و این رفتار تجاوزکارانه بازی با آتش و انفجار حقیقی است همچنانکه پیش از نبرد شمشیر قدس رخ داد، رژیم اشغالگر با حمله به نمازگزارانی که در حال برگزاری شعائر دینی بودند، تمامی قوانین و ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و این یعنی بی‌اعتنایی کامل رژیم اشغالگر به احساسات همه اعراب و مسلمانان.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد که این تجاوزات هرگز اراده فلسطینیان ساکنان قدس را نخواهد شکست و آن‌ها همچنان با هر آنچه که در اختیار دارند، به دفاع از هویت این شهر ادامه خواهند داد.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ظهر دوشنبه (دیروز) به شهروندان فلسطینی که برای گرامیداشت سالروز اسراء و معراج پیامبر در صحن باب‌العامود قدس تجمع کرده بودند، حمله کردند و در این حمله دستکم ۳۱ فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار