به مناسبت عید مبعث؛

موسس و اولین فرمانده قرارگاه سازندگی دفاع مقدس تجلیل شد

به مناسبت عید سعید مبعث اعضای شورا و فعالان فرهنگی انجمن پیشکسوتان «سپاس» با محمد ستاری وفایی، موسس و اولین فرمانده قرارگاه سازندگی دیدار کردند.
کد خبر: ۵۰۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ - 02March 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت عید سعید مبعث اعضای شورا و فعالان فرهنگی انجمن پیشکسوتان «سپاس» با محمد ستاری وفایی، نویسنده ارزشی و انقلابی دیدار کردند.

در این دیدار که با هدف تکریم و تجلیل از استاد ستاری‌ وفایی و خدمات ارزشمندش در عرصه تبیین و روشنگری بود، به یُمن عید رسالت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، چاپ اول کتاب «سیروان» به نویسندگی خودش، به وی اهدا شد که آیین رونمایی آن با حضور اهل فرهنگ در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

موسس و اولین فرمانده قرارگاه سازندگی دفاع مقدس تجلیل شد

این کتاب، یکی از داستان‌های اطلاعاتی و امنیتی پرماجرایی است که به همت انجمن پیشکسوتان سپاس به چاپ و توزیع رسیده است.  رمان خواندنی «سیروان»، برگرفته شده از واقعیت و حقایق زندگی فرزند این مرز و بوم از دیار کردستان است، که به نگارش در آمده است.

محمد ستاری وفایی متولد ۱۳۲۵ (ه. ش) است. وی موسس و اولین فرمانده قرارگاه سازندگی است، او سال‌های عمر خود را در جهاد گذرانده است؛ چه در زمان جنگ تحمیلی که با طرح و ساخت پل محرک بر روی رود خروشان و ناآرام اروند، دفاع از کشور را بر عهده داشت و چه در دوران سازندگی با راه‌اندازی قرارگاه سازندگی با نام قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص).

موسس و اولین فرمانده قرارگاه سازندگی دفاع مقدس تجلیل شد

اکنون در دوران سپری شدن بازنشستگی خود با گرفتن قلم بر دستان پرتوانش در عرصه جهاد تبیین گام برداشته است. از آثار او می‌توان «شکاف» و «شبیخون به خفاش» را نام برد که به موضوع فتنه ۸۸ پرداخته است. همچنین در کتاب «شکار کرکس‌ها» که به موضوع ساخت و ساز‌هایی غرب کشور و کتاب «داستان انقلاب» که به روایت بخشی از تاریخ ایران می‌پردازد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار