تنش تازه در محله «الشیخ جراح» با هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست

نظامیان صهیونیست با مسدود کردن خیابان‌های محله الشیخ جراح از راهپیمایی شهرک‌نشینان صهیونیست در این محله پشتیبانی کرده و اجازه خروج فلسطینیان از خانه‌های خود را ندادند.
کد خبر: ۵۰۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 03March 2022

تنش تازه در محله «الشیخ جراح» با هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎‌پرس، نظامیان رژیم اشغالگر روز چهارشنبه خیابان‌ها در محله الشیخ جراح قدس در مرکز شهر قدس شرقی اشغالی را مسدود کردند تا راهپیمایی جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این محله در امنیت برگزار شود.

شهرک‌نشینان صهیونیست با تجمع مقابل منزل خانواده فلسطینی که منزلشان در معرض تخریب توسط رژیم صهیونیستی است، تجمع کردند و خواستار تخلیه آنجا شدند.

نظامیان صهیونیست با استقرار در پست‌های بازرسی در ورودی و خروجی محله الشیخ جراح و نصب موانع آهنی مانع ورود و خروج اهالی شدند.

اهالی الشیخ جراح بر پایبندی به حقوق خود و مخالفتشان با خالی کردن خانه هایشان با همه اشکال مقاومت و فداکاری در این راه تاکید کردند و خواستار آزادی چهار نفر از جوانان این منطقه شدند که توسط رژیم اشغالگر بازداشت شدند.

فلسطینیان محله الشیخ جراح قدس طی هفته‌های گذشته با همه اقدامات تحریک آمیز رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان مقابله کردند و از همین رو تنش‌ها در این منطقه از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار