امام جمعه موقت قصرشیرین:

اشتباه اعراب باور کردن دروغ‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام «شامحمدی» گفت: اشتباه بزرگ اعراب در این زمینه باور کردن دروغ‌های فریبنده آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص «ایران هراسی» است، در حالی که ایران همواره بر حسن همجواری تاکید دارد که در موضع دشمنی با هیچ کشور عربی نبوده است.
کد خبر: ۵۰۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 04March 2022

اشتباه اعراب باور کردن دروغ‌های  آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص «ایران هراسی» استبه گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: جدا از تحولات جاری میان روسیه و اوکراین و سرنوشت آن ها، مساله‌ای که اوکراینی‌ها را سردرگم کرده این است که آمریکا و کشورهای غربی که همواره در صدد تحریک اوکراین علیه مسکو بودند و عامل وقوع این جنگ شدند، اکنون این کشور را تنها گذاشته اند.

وی بیان داشت: مهم ترین درسی که کشورهای عربی باید از تحولات اوکراین بگیرند آن است که اکنون جهان وارد مرحله جدیدی شده که در آن گزینه‌های نظامی روی میز بوده و مهم‌تر از همه در این مرحله آمریکا تصمیم به عقب نشینی نظامی گرفته است، جایی که این کشور در سال ۲۰۲۱ با یک شکست مفتضحانه از افغانستان خارج شد و همچنین در روابط خود با کشورهای عربی منطقه ثابت کرد که تنها به منافع خودش می‌اندیشد.

خطیب موقت جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: اشتباه بزرگ اعراب در این زمینه باور کردن دروغ‌های فریبنده آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص «ایران هراسی» است، در حالی که ایران همواره بر حسن همجواری تاکید دارد که در موضع دشمنی با هیچ کشور عربی نبوده است.

حجت الاسلام شامحمدی همچنین با اشاره به روز ۱۴اسفند روز احسان و نیکوکاری اضافه کرد: یکی از توصیه های اسلام احسان و نیکو کاری است و هر شخص مومن و مسلمان باید نسبت به برادر دینی خود و دست گیری از نیازمندان  اقدام کند و این سیره امامان معصوم( ع) است.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۵اسفند روز درخت کاری گفت: باید نسبت به فضای سبز و توسعه آن توجه داشته باشیم و نسبت به طبیعت و درختان با مهربانی رفتار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار