استاندار همدان تأکید کرد؛

نقش مؤثر طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا/ بسیجیان تربیت‌یافتگان مکتب سرخ سپاه هستند

«قاسمی فرزاد» گفت: در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مؤثری را در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس ایفا کرد.
کد خبر: ۵۰۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 05March 2022

طرح شهید سلیمانی نقش مؤثری را در مقابله با کرونا ایفا کرد/ بسیجیان تربیت‌یافتگان مکتب سرخ سپاه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (شنبه) با حضور در جمع پاسداران سپاه استان همدان، ضمن تبریک روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه یکی از نهاد‌های مقدس و به تعبیر امام خمینی (ره) حافظ و پاسدار کشور و انقلاب اسلامی است و سپاهیان رشید بسیاری خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران کردند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به‌صورت فعال و مؤثر ورود پیدا کرده که قابل تقدیر و تشکر است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امروز عرصه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر نهاد‌های جمهوری اسلامی گستردگی یافته است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه، در زمینه سازندگی کشور نیز نقش مؤثری را ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مؤثری را در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس ایفا کرد.

استاندار همدان ادامه داد: با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همکاری سپاه پاسداران، نیرو‌های بسیج، تلاش کادر بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی، در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا از خیلی از کشور‌های پیشرفته عملکرد بهتری داشتیم.

این مسئول با بیان اینکه سپاه ۴۳ سال است که مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، از خود پایمردی و استقامت نشان می‌دهد، گفت: نیرو‌های بسیج تربیت‌یافتگان مکتب سرخِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که پرچمدار آن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی تصریح کرد: ما نیز همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مناسبتی فرمودند: «من ۱۰۰ درصد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راضی هستم»، از عملکرد این نهاد مقدس در کشور به‌ویژه در استان همدان رضایت داریم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه سپاه بود که مردم سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد، گفت: اگر کسی می‌خواهد ارزش و قدر سپاه را بداند، باید برود کشور‌هایی همانند سوریه و عراق را که گرفتار ظلم و ستم داعش بودند را از نزدیک ببیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار