نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

تولید محصولات فرهنگی امری حیاتی برای کشور است

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که تولید محصولات فرهنگی به طور خاص نوشت افزار امری حیاتی برای کشور تلقی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 06March 2022

تولید محصولات فرهنگی امری حیاتی برای کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه علنی نوبت سوم امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۰۰ تن از نمایندگان در حمایت از صنعت نوشت‌افزار ایرانی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سبب فخر و دلگرمی است که فعالان صنعت نوشت‌افزار جبهه فرهنگی کشور توانسته‌اند با تکیه بر توانمندی‌های جوانان کشور ضمن تولید لوازم‌التحریر ایرانی با کیفیت سبب فخر و خرسندی مقام معظم رهبری شوند.

بی شک همانطور که مقام معظم انقلاب فرموده‌اند تولید محصولات فرهنگی به طور خاص نوشت‌افزار امری حیاتی برای کشور تلقی می‌شود چراکه این صنعت علاوه بر نقش‌آفرینی در زمینه‌های اقتصادی و اشتغالزایی می‌تواند به عنوان رسانه‌ای برای هویت‌آفرینی و انتقال معانی مبتنی بر آموزه‌های تاریخی، تمدنی و اسلامی عمل کند و در قبال تهاجمات فرهنگی دشمن ما را از وادی انفعال خارج کند.

افزایش کیفیت، سهم بازار داخل و نقش‌آفرینی در بازار‌های منطقه به عنوان مأموریتی مهم برای فعالان این صنعت قلمداد می‌گردد و نمایندگان مجلس نیز ضمن قدردانی از حمایت مقام معظم رهبری از فعالان این صنعت، بر خود وظیفه می‌دانند تا تحقق این مأموریت و تسهیل موانع و چالش‌های این صنعت و همچنین تسهیل‌گری در ارتباط و همکاری با دیگر دستگاه‌های مرتبط جهت معرفی و رونق بیشتر این صنعت تلاشی مضاعف کنند و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار