وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

پرداختن به اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالیت‌های وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی

عبدالملکی گفت: در حوزه اشتغال نظریه جدیدی مطرح کرده‌ایم که بر پایهپرداختن به اقتصاد مقاومتی سرلوحه وزارتخانه کار و رفاه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۱۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 07March 2022

پرداختن به اقتصاد مقاومتی سرلوحه وزارتخانه کار و رفاه اجتماعیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم تجلیل از جانبازان بازنشسته شرکت فولاد اظهار داشت: جانباز احتیاجی به تجلیل ندارد و این همایش فرصتی است برای من و همکارانم به زیارت شهدای زنده که جانبازان عزیز هستند کنیم.

وی با بیان انیکه ما در وزارتخانه کار و رفاع اجتماعی چهار برنامه را سرلوحه خودمان قرار داده‌ایم، گفت: محورهای اصلی این برنامه‌‌ها زندگی مردم است؛ کار مردم‌، آتیه مردم، رفاه مردم و اموال مردم که به امانت دست وزارت تعاون است که حدودا  ۶۰۰ شرکت تابع وزارت کار هستند. 

وی افزود: در حوزه اشتغال نظریه جدیدی داریم، نظریه ای که بر پایه اقتصاد مقاومتی است. در حوزه آتیه به‌خصوص بازنشستگی رفع مسئله ناترازی است که باید رفع شود. در حوزه رفاه نیز طبق گفته رییس جمهور برای رفع مطلق فقر و همکاری سازمان‌های دیگر همچون هدفمندی یارانه ها فعالیت خواهیم کرد و در بحث موضوع انواع نظام مدیریت یکپارچه را در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که خود از خانواده ایثارگران است جزو  مدیرانی است که پنج ویژگی را برای امانتداری مدیریتی که به دست گرفته است دارد.

عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در ادامه این همایش اظهار داشت: با شروع جنگ عده‌ای در عرصه تولید حضور پیدا کردند و در عرصه دیگر به جنگ با دشمن متخاصم پرداختند و ایثار کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پرداختن به اقتصاد مقاومتی سرلوحه وزارتخانه کار و رفاه گ انرور جنگ اقتصادی است و موصوع معیشت بسیار مهم است، گفت: در صنعت فولاد ما سه هزار و ۵۰۰ جانباز داریم که گویایی این است که مردان این صنعت در همه مراحل برای حفظ و دفاع از این خاک حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار