مروری بر وصیت‌نامه شهید «نیک‌بخت»

شهید کیامرز نیک‌بخت در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تا قبل از اینکه به جبهه بروم، نسبت به دانشگاهِ جبهه با یک دید سطحی می‌نگریستم، ولی حالا احساس می‌کنم در دانشگاه وارد شده‌ام که مرا از جهالت و بدبختی دنیوی و اخروی نجات می‌دهد.»
کد خبر: ۵۱۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 08March 2022

شهید نیک‌بخت: «دانشگاه جبهه» ما را از جهالت نجات می‌دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «کیامرز نیک‌بخت» فرزند «محمود آقا» بیست و دوم آذر سال ۱۳۴۲ در اقلید استان فارس دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ چهارم اسفند سال ۱۳۶۰ در چزابه به فیض شهادت نائل آمد.  

وصیت‌نامه شهید نیک‌بخت

«پس از عرض سلام و سلامتی از درگاه خدای متعال، باید عرض کنم من تا قبل از اینکه به جبهه بروم، نسبت به دانشگاهِ جبهه با یک دید سطحی می‌نگریستم، ولی حالا احساس می‌کنم در دانشگاه وارد شده‌ام که مرا از جهالت و بدبختی دنیوی و اخروی نجات می‌دهد.

برادران! توصیه می‌کنم که گناهان را کوچک نشمارید و از عاقبت آن بترسید. پیامبر اکرم (ص) در صحرایی بی آب و علف فرود آمدند و از یاران خواستند تا هیزم گیر آورند، اصحاب گفتند: چگونه در این بیابان هیزم باشد؟ پیامبر (ص) فرمودند: هرکس چیزی پیدا کرد بیاورد، بالاخره هرکس چیزی آورد و تلی از هیزم جمع شد، سپس پیامبر (ص) فرمودند: گناهان نیز همانند این هیزم‌ها حقیرند و در شمار نمی‌آیند ولی کم‌کم کوه می‌شوند.

توصیه دوم اینکه به فروع و اصول دین ایمان داشته و عمل نمایید و از غیبت دوری گزینید.  

می‌دانم که من لیاقت شهید شدن را ندارم حتی اگر گلوله هم بخورم، ولی از پدر و مادرم به خاطر اینکه فرزندشان را تقدیم امام زمان (عج‌الله) نمودند سپاسگزارم و سلامشان را می‌رسانم.

از همه برادران در گروه مقاومت و دیگر دوستان التماس دعا دارم و طلب بخشش می‌کنم. مایلم که مرا در قطعه شهدا و گلگون کفن به خاک بسپارید. بار دیگر از پدر و مادرم می‌خواهم که بر من نگریند، زیرا این راه را آگاهانه انتخاب نمودم.

به امید پیروزی حق علیه باطل در جبهه جنگ و آماده شدن زمینه حکومت مهدی (عجل‌الله).

شهیدان زنده اند الله اکبر، به خون آغشته‌اند الله اکبر، شهیدان شاهدند الله اکبر، به حق پیوسته‌اند الله اکبر

دیدار ان‌شاءالله کربلا

پاسدار اسلام کیامرز نیکبخت»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها