فرمانده سپاه شهرستان دهگلان:

ادامه راه شهدا مایه بقای انقلاب اسلامی است

«جلالی» ادامه راه شهدا را مایه بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروزه ایران اسلامی در بلندترین قله‌ها ایستاده است لذا تکریم خانوادهای شهدا برای همه ما ضروری است.
کد خبر: ۵۱۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 10March 2022

ادامه راه شهدا مایه بقای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، یادواره ۷۱ شهید شهرستان دهگلان و شهید مدافع حرم «امیرعلی محمدیان» امروز با حضور مسئولان، علما، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در هتل شادی این شهر برگزار شد.

سرهنگ «صادق جلالی» فرمانده سپاه شهرستان دهگلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور همه مردم و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت را به مهمانی لاله‌ها خوشامد عرض کرده و امیدوارم این راه پرافتخار شهدا همواره ادامه داشته باشد.

وی افزود: امروز برای زنده نگه‌داشتن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان دهگلان و شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان گرد هم جمع شده تا از خلوص و سجایای شهدا بهره ببریم.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان ادامه راه شهدا را مایه بقای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروزه ایران اسلامی در بلندترین قله‌ها ایستاده است، لذا تکریم خانواده‌های شهدا برای همه ما ضروری است.

این مسئول گفت: امروز برای تجدید عهد دوباره با آرمان‌های انقلاب دور هم جمع شده و یقینا برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جان می‌دهیم.

جلالی اضافه کرد: این مراسم برای قدردانی از رشادت‌های شهدا برگزار شده و همواره قدردان خون پاک شهیدان هستیم.

‌محمدیان متولد سال ۱۳۷۱ از نیرو‌های بسیجی داوطلبی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت که پس از مدتی به شهادت رسید و پیکرش در منطقه جا ماند و سرانجام در تاریخ ۲۷ بهمن‌‌ سال‌جاری پس از سال‌ها انتظار خانواده‌اش از گمنامی درآمد و در شهر ری به خاک سپرده شد. این شهید والامقام سه سال از دوره خدمتی خود را در دهگلان گذرانده بود که این مراسم به‌خاطر پاسداشت و تجلیل از سال‌ها ایثار و رشادت‌هایش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار