نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی جامعه هستند

آیت‌الله «خاتمی» گفت: پدران، مادران و خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی جامعه هستند.
کد خبر: ۵۱۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 11March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله « شیخ‌علی خاتمی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به قرار گرفتن در آستانه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اشاره کزد و اظهار داشت: پدران، مادران و خانواده‌های شهدا از سرمایه‌های معنوی جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خون مطهر سیدالشهدا(ع) دین اسلام را زنده نگهداشته است، اضافه کرد: مسلمانان با رفتار، کردار و عزاداری برای امام حسین(ع) راه این امام همام را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: نقش مهم شهدا در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است و بزرگداشت یاد و نام شهدا سرمایه‌گذاری برای کشور است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه فرهنگ‌ ایثار اوج انسانیت به شمار می‌رود، گفت: شهدای ایران و ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان از جان خود برای عزت اسلام و نظام گذشتند.

امام جمعه زنجان با اشاره به حوادث اسفند سال ۶۳ عنوان کرد: بر اساس اظهارات خود دشمن در این سال ۱۷ هزار نفر توسط منافقان ترور شدند و سپاه پاسداران با تمام وجود سینه سپر کرد.

وی به ۲۵ اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط مزدوران رژیم بعثی عراق اشاره و تصریح کرد: در این روز بسیاری از هموطنان غیرنظامی اعم از کودک و بزرگسال و پیر و جوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان با تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: موفقیت‌های ایران اسلامی در سایه توجه به علوم و استفاده از استعدادهای جوانان لایق و دانشمند و عمل به دستور قران حصول شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها