فرمانده مرزبانی انتظامی مطرح کرد؛

افزایش شاخصه‌های امنیتی در مرزها/ ایجاد استحکامات دریایی در بیش از ۲ هزار کیلومتر سواحل مرزی

سردار گودرزی گفت: با الحاق تجهیزات به مجموعه دریابانی مرزبانی انتظامی کشور توانسته‌ایم استحکامات خوبی در دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر سواحل مرزی و آب‌های انحصاری خود ایجاد کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲ - 13March 2022

افزایش شاخصه‌های امنیتی در مرزها/ ایجاد استحکامات دریایی در بیش از ۲ هزار کیلومتر سواحل مرزی«سردار احمد گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص وضعیت مرزها در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: امسال به فضل الهی شاخص‌های امنیتی در مرزها مثبت و رو به صعود بوده است.

وی ادامه داد: کشفیات ما در حوزه سلاح و مهمات، جلوگیری از ورود غیرمجاز اتباع بیگانه و مترددین مرزی و همچنین مقابله با انواع قاچاق بسیار خوب بوده است و اولویت‌هایی که تعیین کرده بودیم محقق شده است.

فرمانده مرزبانی درباره اولویت‌های مرزبانی در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال ۱۴۰۰ اولویت‌هایی را در بحث توان عملیاتی و همچنین در زمینه هوشمند‌سازی تعیین کرده بودیم، که علی‌رغم اینکه اعتبارات محدود بود، اما اقدامات خوبی در این زمینه‌ها انجام شده است.

سردار گودرزی همچنین درباره تجهیزاتی که به مرزبانی الحاق شده است، گفت: با الحاق تجهیزات به مجموعه دریابانی مرزبانی انتظامی کشور توانسته‌ایم استحکامات خوبی در دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر سواحل مرزی و آب‌های انحصاری خود ایجاد کنیم؛ امسال ۷۰ شناور به تجهیزات و ناوگان ما اضافه شده است و این روند ادامه دارد.

وی درباره اولویت‌های مرزبانی در سال ۱۴۰۱ گفت: مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما در سال ۱۴۰۱ ادامه روند هوشمند‌سازی مرزها و همچنین مبارزه بیشتر با قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، جلوگیری از ورود سلاح و مهمات، بالابردن توان عملیاتی نیروهای مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش روحیه کارکنان و بهبود معیشت آن‌ها نیز از دیگر اولویت‌ها ما در سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها