با حضور امیر دریادار سیاری؛

سومین همایش دستاورد‌های علمی و پژوهشی معاونت اطلاعات ارتش برگزار شد

سومین همایش سالیانه دستاورد‌های علمی و پژوهشی معاونت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در تالار همایش ولایت ستاد آجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ - 13March 2022

سومین همایش دستاورد‌های علمی و پژوهشی معاونت اطلاعات ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در این همایش تخصصی، جمعی از معاونین ستاد ارتش، نمایندگانی از نیرو‌های چهارگانه آجا و پژوهشگران منتخب حوزه دفاع و امنیت ارتش حضور داشتند.

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در این مراسم با قدردانی از معاونت اطلاعات ارتش به‌دلیل اهتمام و جدیت در امر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و با ابراز رضایت از کیفیت فعالیت‌های پژوهش محور این معاونت در سال‌های اخیر، به اهمیت حوزه تحقیقات و پژوهش در پیشرفت و توسعه کشور پرداخت و افزود: بدون یک پژوهش خوب، انجام یک کار موفق ممکن نخواهد بود. اگر پژوهش نباشد همه‌اش سعی و خطاست بنابراین باید پژوهش کرد، عمیق هم پژوهش کرد و مبتنی بر پژوهش اقدام کرد و کار را جلو برد.

در پایان این مراسم، از آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی معاونت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد و از پژوهشگران منتخب این معاونت نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار