نظامیان آمریکایی زندانیان داعش را به شمال سوریه منتقل کردند

منابع محلی حاضر در الحسکه سوریه خبر دادند که نظامیان تروریست آمریکایی، با چند کامیون زندانیان داعش را به شمال این استان منتقل کردند.
کد خبر: ۵۱۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ - 14March 2022

نظامیان آمریکایی زندانیان داعش را به شمال سوریه منتقل کردندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، نظامیان تروریست آمریکایی با همکاری شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیرو‌های دموکراتیک سوریه» (قسد) همچنان در حال فراری دادن عناصر زندانی گروه تروریستی داعش هستند.

منابع محلی حاضر در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) گفتند که «کامیون‌های مسلح آمریکای اشغالگر به همراه خودرو‌های وابسته به قسد، شماری از تروریست‌های داعش را که در زندان‌های شبه نظامیان [کُرد]در کامب البلغار، الشدادی و الصور در جنوب الجسکه زندانی بودند، به زندان‌های دیگری انتقال دادند».

این منابع با بیان اینکه این زندان‌ها در شمال استان الحسکه قرار دارد، تأکید کردند: نظامیان آمریکایی تدابیر امنیتی شدیدی در پیش گرفتند و در جریان انتقال عناصر داعش، مسیر‌ها را نیز بسته بودند تا این تروریست‌ها به زندانی «الثانویه الصناعیه» انتقال داده شوند.

به گفته این منابع، بر اساس تجارب گذشته، اشغالگران آمریکایی پس از اینکه تروریست‌های داعش را در چند زندان مستقر کردند، آنان را طی چند نوبت، به مناطق نزدیک به پایگاه نظامی خود در منطقه «التنف» واقع در شرق استان حمص منتقل می‌کنند.

این منابع خاطر نشان کردند: آمریکایی‌ها پس از آن، تروریست‌های داعش را با سایر تروریست‌های وابسته به خود آموزش می‌دهد و آنان را مسلح می‌کند تا پس از آن، به مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی و مراکز مهم حمله کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار