در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات صورت گرفت؛

تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن

در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن صهیونیستی و جبهه استکبار تاکید شد.
کد خبر: ۵۱۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 15March 2022
تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمنبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس به نقل از دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، آخرین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سومین روز از هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، با حضور رؤسای جامعه اطلاعاتی در وزارت اطلاعات برگزار شد.
 
در این جلسه، اعیاد شعبانیه و هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) به کارکنان وزارت اطلاعات و مجاهدان گمنام عرصه امنیت در کشور تبریک گفته شد و از اقدامات این عزیزان تشکر گردید. همچنین ضمن تقدیر از اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی، بر هماهنگی و هم‌افزایی اعضای جامعه اطلاعاتی در مقابل دشمن صهیونیستی و جبهه استکبار تاکید گردید. در این جلسه مقرر گردید اعضای شورا با توجه به ایام پایانی سال و شروع سال جدید با برنامه‌ریزی لازم بر ایجاد فضای امن و همراه با آرامش برای مردم عزیز کشورمان در این ایام، تلاش مضاعف داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها