ما مقاوم هستیم/ سرپرست دانشگاه تبریز:

هیچ برنامه فرهنگی و گردشگری جایگزین راهیان‌نور نمی‌شود

«نصراله‌زاده» گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اردوی راهیان‌نور یک تکنولوژی و فناوری است و هیچ‌گونه برنامه فرهنگی و گردشگری نمی‌تواند جایگزین این اردوها شود.
کد خبر: ۵۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ - 16March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صفر نصراله‌زاده» سرپرست دانشگاه تبریز، امروز (چهارشنبه) در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، در جمع اعضای کاروان راهیان‌نور دانشگاه تبریز اظهار داشت: خداوند متعال را شکرگزاریم که در این سرزمین مقدس، همراه شما دانشجویان عزیز هستیم تا با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرده و یادی کنیم از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که سربلندی و آرامش زندگی امروزمان را مدیون از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی و بسترهای لازم برای برگزاری این گونه برنامه‌ها باید فراهم شود، چرا که این گونه برنامه‌ها و اردوهای فرهنگی و زیارتی مایه خیر و برکت است.

سرپرست دانشگاه تبریز ادامه داد: برپایی اردوهای راهیان‌نور، بهترین سفر ایدئولوژی، فکری و عقیدتی است که می‌توان رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جوانمردی‌های شهدا را به جوانان و نسل امروز و آینده انتقال داد که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اردوی راهیان نور یک تکنولوژی و فناوری است و هیچ‌گونه برنامه فرهنگی و گردشگری نمی‌تواند جایگزین این اردوها شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار