نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم:

ایران با تهدیدکنندگان امنیتش هیچ تعارفی ندارد

داداشی گفت: ما با کسانی که امنیت‌مان را تهدید کنند هیچ تعارفی نداریم و امنیت ایران از خاک هر کشوری تهدید شود، آن کشور مورد حمله موشکی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۱۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 16March 2022

ایران با تهدیدکنندگان امنیتش هیچ تعارفی نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ولی داداشی» نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم در گفت‌وگویی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر آموزشی موساد در اربیل اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مقر صهیونیست‌ها در اربیل اقدامی غرورآفرین و خوشحال‌کننده بود و بنده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت این موضوع تقدیر و تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: امنیت ایران از خاک هر کشوری مورد تهدید واقع شود، ایران خاک آن کشور را مورد حمله موشکی قرار می‌دهد و با صراحت نیز این موضوع را اعلام می‌کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم اظهار داشت: ما بر سر امنیت کشورمان با هیچ تعارف نداریم و هر کس که امنیت کشور ما را به خطر بیندازد، پاسخی محکم و کوبنده دریافت می‌کند.

داداشی خاطرنشان کرد: ما هر کسی را که امنیت‌مان را تهدید کند مورد حمله قرار می‌دهیم و از خود دفاع می‌کنیم و با صراحت نیز این موضوع را اعلام می‌داریم و در این زمینه پنهان‌کاری نداریم.

وی افزود: فرقی ندرد که امنیت ایران از خاک عراق مورد تهدید قرار گیرد یا دیگر کشور‌های همسایه و منطقه. آنچه که مدنظر ماست امنیت کشورمان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار