ما مقاوم هستیم/ مسئول کمیته فرهنگی اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک:

جشن بزرگ نیمه شعبان در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک برگزار می‌شود

«رنجبر» گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) همراه با نورافشانی و با حضور راهیان نور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 17March 2022

جشن بزرگ نیمه شعبان در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «رمضان رنجبر» مسئول کمیته فرهنگی اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک صبح امروز در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود و جهاد تبیین و فهم درست این گنجینه برای نسل جوان باید توجه شود، اظهار داشت: استان مازندران برنامه‌های لازم را برای عزیمت زائرین به سرزمین نور تحت عنوان رزمایش بزرگ عملیات فرهنگی را اجرایی کرد.

وی افزود: اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک توسط خادمین شهدای استان مازندران هم فضاسازی شد، و هم زیرساخت‌های اولیه صورت گرفت و پذیرای زائرین به قدمگاه شهدای استان‌های شمالی هستیم.

رنجبر ادامه داد: این اردوگاه صرفا تحت عنوان اسکان زائرین نیست و برنامه‌های فرهنگی و هنری و معنوی برای زائرین نیز تدارک دیده شده است.

این مسئول برپایی ایستگاه صلواتی شهدای استان مازندران، برگزاری مراسم افتتاحیه برای همه دوره‌های ورود زائرین و برگزاری نماز جماعت در نمازخانه شهدای اردوگاه را از جمله برنامه فرهنگی عنوان کرد.

رنجبر گفت: همچنین روایتگری توسط راویان استانی و کشوری در راستای جهاد تبیین و فهم درست از گنجینه دفاع مقدس مخصوصا برای نسل جوان و نوجوان، انواع مسابقات فرهنگی، سخنرانی علما، و رادیو اردوگاه و بهره گیری از کارشناسان مسائل دفاع مقدس و برنامه ابتکاری پاتوق روایت در قالب سوال و پرسش زائرین بویژه نسل جوان و نوجوان و اهدای هدایای فرهنگی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید جعفرزاده محل اسکان اولیه زائرین است، بیان داشت: زائرین پس از آن به یادمان‌های فتح المبین و هفت تپه عزیمت می‌کنند و وارد اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه ورودی و مقدمه کار را از نظر فرهنگی و معنوی برای زائر مهیا کردیم، ادامه داد: جشن بزرگ نیمه شعبان همراه با نورافشانی با دعوت از هیئت‌های بزرگ شهر دزفول و راویان برتر و گروه سرود استانی خوزستان در فضای باز اردوگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار