معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جامعه ایثارگری امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: در سیستم اداری کل کشور باید از ظرفیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده شود چراکه این قشر از جامعه امین کشور هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید به افراد امین سپرد.
کد خبر: ۵۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 18March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان نیشابور که در سالن شهید عابدی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم در سیستم اداری کل کشور از ظرفیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده شود چراکه این قشر از جامعه امین کشور هستند و کشور را باید به افراد امین سپرد.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی تلاش‌های گسترده‌ای کرده است تا خدمات مناسبی به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: کارهای زمین مانده زیادی در حوزه بنیاد شهید در کشور داریم که امیدواریم در دولت سیزدهم گام‌های زیادی در جهت رفع این کاستی‌ها برداریم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مشکلات درمانی گفت: گلایه‌ها از بیمه دی درست است، دلیل این معضلات مربوط به توزیع منابع و بحث بودجه‌ای است، بودجه مورد نیاز بیمه دی شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که فقط سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تأمین شده و ۲ هزار میلیارد کسری بودجه دارد که برای جبران از خدمات‌دهی خود سر باز می‌زند.

این مسوول ادامه داد: در تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران برخی دستگاه‌های دولتی مقاومت می‌کنند که گزارش آن را به مجلس و نهادهای نظارتی منعکس شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحویل زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان داشت: براساس قانون ۴۶ درصد جامعه هدف بنیاد شهید در کل کشور زمین دریافت کرده‌اند. از مجموع ۸۶۰ هزار خانوار تحت پوشش در کشور ۸۰ هزار خانوار هیچ خدماتی دریافت نکرده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: احکام تحویل خودرو به بنیاد شهید اصلاح شده است اما اعلام شده که در واردات خودرو فقط به جانبازان ۷۰ درصد به بالا خودرو تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها