پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز:

روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های الهی است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز ضمن تبریک به مناسبت این ولادت فرخنده، مقام و منزلت جانبازان معزز میهن اسلامی را ارج نهاده و از فداکاری‌های آنان در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور تقدیر و سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۵۱۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 07March 2022

روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های الهی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز ضمن تبریک به مناسبت این ولادت فرخنده، مقام و منزلت جانبازان معزز میهن اسلامی را ارج نهاده و از فداکاری‌های آنان در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور تقدیر و سپاسگزاری کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید. چشم و دل شما با پاداش الهی روشن خواهدشد»
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) اسوه ایمان، ایثار و مقاومت است که در راه پاسداشت ارزش‌های الهی و اسلامی و ادای تکلیف و ولایتمداری جان خویش را نثار نمودند. بزرگ مردی که نام و یادش همواره در تاریخ و در اذهان انسان‌های پاک سیرت و آزاده جهان جاوید و ماندگار خواهد ماند.

به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با اعتقادی راسخ و رشادتی بی‌بدیل در مقابل دشمنان از امنیت و عظمت این مرز و بوم دفاع نمودند و ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی شدند، اسوه ایمان، صبر، صلابت، ایستادگی و رشادت هستند.

چگونه می‌توان از سلحشوران جانبازی که در دوران دفاع مقدس در راه خدا، از جان و مال خود گذشتند و با مجاهدت‌های خود مایه عزت و شرف سرزمین اسلامی شدند، سپاسگزاری و قدردانی نمود که شایسته و بایسته جایگاه و مقام والای آنان باشد.

بر محضرتان زانوی ادب به زمین می‌زنیم و روز جانباز را که یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های الهی، اسلامی و انسانی بزرگانی، چون شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند را گرامی می‌داریم.

برای بنده افتخاری بزرگ است که در سالروز ولادت خجسته جانباز و سپهسالار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، از فداکاری‌های جنابعالی در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور تقدیر و سپاسگزاری نمایم. ضمن تبریک به مناسبت این ولادت فرخنده، مقام و منزلت جانبازان معزز میهن اسلامی را ارج نهاده و بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین درود می‌فرستم. از خدای متعال سربلندی و سلامتی برای همه عزیزان جانباز و خانواده‌های محترم آنان مسألت دارم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار