مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

فرهادی گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان محترم، ولی فقیه و ائمه‌جمعه سراسر کشور به همراه مسئولان به نمایندگی از مقام معظم رهبری اجرا شد.
کد خبر: ۵۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 08March 2022

اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الله فرهادی مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، علمدار کربلا و روز جانباز اظهار داشت: با توجه به اجرای موفق طرح سپاس از علمداران حماسه از سال ۹۲ تاکنون و دیدار ائمه‌جمعه محترم سراسر کشور با جانبازان، این طرح در سال جاری نیز در روز ۱۶ اسفند اجرا شد.

وی با اشاره به مقام علمدار کربلا که در سخت‌ترین شرایط با بصیرت، مولا و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی‌الله نائل شد، گفت: ما این چنین صحنه‌هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس از شهدا، جانبازان و جوانان سرزمین‌مان دیده‌ایم و به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنیم.

فرهادی اضافه کرد: این طرح با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان محترم، ولی فقیه و ائمه‌جمعه سراسر کشور به همراه مسئولین از طریق حضور در محل سکونت آنان به نمایندگی از مقام معظم‌رهبری و ابلاغ سلام ایشان به جانبازان در قالب طرح سپاس اجرایی شد.

وی در پایان گفت: در سال جاری یک هزار نفر از ائمه‌جمعه اعم از شیعه و سنی در دیدار‌ها حضور داشتند که هر یک از ائمه‌جمعه سه دیدار انجام داد که مجموعاً سه هزار دیدار توسط این عزیزان با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها