استاندار یزد:

جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران هستند

فاطمی جانبازان را مظهر عزت و افتخار ایران نامید و گفت: ایران اسلامی امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.
کد خبر: ۵۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 08March 2022

جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مهران فاطمی» استاندار یزد یکشنبه‌شب ۱۵ اسفند به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل حاج «محمدرضا امراللهی» و «محمدحسین حاجی‌زاده» دو نفر از جانبازان نخاعی استان از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

مهران فاطمی در این دیدار‌ها جانبازان را مظهر عزت و افتخار ایران نامید و افزود: ایران اسلامی امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.

وی با اشاره به صبوری همسران جانبازان اظهار داشت: همسران جانبازان شبانه‌روز در خدمت این عزیزان هستند و قطعاً جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این دیدار‌ها تصریح کرد: اگر جنگ سال‌هاست برای ما پایان‌یافته است لکن طبق فرمایش مقام معظم رهبری آتش جنگ در خانه‌های آنان همچنان شعله‌ور‌است.

وی صبر و استقامت همسران جانبازان را ستود و افزود: اجر و پاداش همسران جانبازان که مردانه در کنار همسران خود ایستاده‌اند کمتر از جانبازان نیست.

حجت‌الاسلام عباس زارع تأکید کرد: جانبازی مدال افتخاری است که خداوند به بندگان خاص خود عطا کرده است و خوشا به سعادت جانبازان عزیز که این افتخار را کسب کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها