ما مقاوم هستیم/ مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

برگزاری اردوهای راهیان نور برای جوانان تحول آفرین است

سرهنگ کریمی برگزاری راهیان نور برای جوانان را تحول آفرین خواند و گفت: جوانانی که در این اردوها حضور پیدا می‌کنند می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۱۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 19March 2022
برگزاری اردوهای راهیان نور برای جوانان تحول آفرین است/آمادگی یادمان های دفاع مقدس برای استقبال از زائرین راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در آیین همایش دانشجویی خادمین شهدا در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا و صدور مجوز برگزاری راهیان نور،  از ۱۵ اسفند سال جاری شاهد استقبال بسیار خوبی از مناطق عملیاتی هستیم و یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق جنوب آمادگی کامل برای استقبال از زائران را دارند.
 
وی افزود: با توجه به تاثیر بسیار زیاد اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این برنامه به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها در دستور کار ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان است که در این راستا قرارگاه تخصصی راهیان نور استان با حضور تمام دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی تشکیل شده و تمام کمیته‌های تخصصی نیز فعالیت دارند.
 
سرهنگ کریمی با بیان اینکه رویکرد تمام برنامه‌های راهیان نور در سال جاری تحقق جهاد تبیین است، گفت: همچنین شعار امسال ما مقاوم هستیم است که برای تحقق این دو مهم علاوه بر استفاده از راویان برجسته و فرماندهان دفاع مقدس جزوه‌های آموزشی در نظر گرفته شده و همچنین نمایشگاه‌هایی با این رویکرد نیز در مناطق جنوب دایر شده‌اند.
 
وی برگزاری راهیان نور برای جوانان را تحول آفرین خواند و گفت: جوانانی که در این اردوها حضور پیدا می‌کنند می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند.
 
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: خوشبختانه با برگزاری اردوهای راهیان نور بار دیگر شاهد پویایی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی هستیم و سعی داریم اردوهای راهیان نور در سال آینده پیوسته برقرار باشد تا روند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین ادامه پیدا کتد.
 
وی خاطر‌نشان کرد: در سطح استان مرکزی اردوهای راهیان نور در بیش از ۱۰ مرحله برای اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است که خوشبختانه اردوهای دانش آموزان و دانشجویان با موفقیت برگزار شد و هم اکنون شاهد برگزاری اردوها برای کارکنان ادارات، بسیجیان و گروه‌های مختلف هستیم و با توجه به شروع تعطیلات‌، راهیان نور خانوادگی آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار