ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

میان مردم و فرهنگ جهاد و شهادت نمی توان فاصله ایجاد کرد

سردار مرادحاجتی به برگزاری راهیان نور در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: میان مردم و جهاد و شهادت نمی توان فاصله ایجاد کرد چرا که پس از دو سال وقفه همچنان شاهد هستیم که مردم و به خصوص جوانان، تشنه حضور در سفر معنوی راهیان نور هستند.
کد خبر: ۵۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ - 21March 2022

میان مردم و فرهنگ جهاد و شهادت نمی توان فاصله ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت و گو با صداوسیمای مرکز خوزستان در پادگان شهید حبیب الهی اظهار داشت: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران به لطف و عنایت شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری، وارد سال ۱۴۰۱ شد.

وی افزود: شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» که توسط رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده، نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به اهمیت وضعیت معیشت مردم؛ حضرت آقا همانند سال های اخیر شعار سال را مرتبط با حوزه اقتصاد مطرح کردند.

سردار مرادحاجتی ادامه داد: باید در سال جدید از دانش بنیان ایرانی برای ارتقاء این اقتصاد بیمار استفاده کرد و راز موفقیت خودکفایی در بعضی از حوزه ها نیز تبیین راهبردهای صحیح رهبری است.

وی ادامه داد: مسئولین در سال جدید باید به جوان های خوش فکر ایرانی که در مراکز تیزهوشان و دانشگاه ها حضور دارند؛ میدان دهند و بر روی ابرقدرت‌های پوشالی خط بطلان بکشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان همچنین به برگزاری راهیان نور در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: میان مردم و جهاد و شهادت نمی توان فاصله ایجاد کرد چرا که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و پس از دو سال وقفه همچنان شاهد هستیم که مردم و به خصوص جوانان، تشنه حضور در سفر معنوی راهیان نور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها