در قبله تهران؛

پیکر آیت‌الله ری‌شهری تشییع شد

پیکر آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور مردم و مسؤولان در شهر ری تشییع شد.
کد خبر: ۵۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 24March 2022

پیکر آیت‌الله ری‌شهری تشییع شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، پیکر آیت الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، صبح امروز (پنجشنبه) پس از وداع در حسینیه کوثر شهرک قائم (عج)، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسؤولان، علما، روحانیون و شاگردان این مجتهد انقلابی در شهر ری تشییع شد.

مردم مومن و ولایی شهر ری و تهران با حضور باشکوه خود در این مراسم، پیکر این محدث والامقام را در میان اشک و اندوه فراوان از میدان شهر ری تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بدرقه کردند.

تشییع کنندگان با دادن شعار‌های «الله اکبر» و «لا اله الا الله» آیت الله ری‌شهری را تا منزلگاه ابدی‌اش همراهی کردند تا این مجاهد علمی در آستان مقدسی که ۳۲ سال تولیتش را برعهده داشت، آرام گیرد.

آیت الله ری‌شهری در واپسین ساعت‌های اولین روز بهار سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی دیده از جهان گشود و پس از عمری مجاهدت علمی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی به دیار حق شتافت.

وزیر اطلاعات، دادستان کل کشور، نماینده ولى فقیه و سرپرست حجاج، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبرى از مسؤولیت‌هایی بوده که این عالم ربانی در طول عمر با برکتش برعهده داشته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار