ما مقاوم هستیم/ امام جمعه آبادان:

راهیان نور یک کلاس معرفت برای جوانان و نوجوانان است

غبیشاوی کاروان‌های راهیان نور را کلاس معرفت برای جوانان و نوجوانان دانست و گفت: آثار ایثار شهدا و جانبازان و رزمندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حرکت کاروان‌های راهیان نور برای جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 25March 2022

راهیان نور یک کلاس معرفت برای جوانان و نوجوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: محقق شدن و افزایش تولید ضمن اینکه در مسایل اقتصادی تاثیرگذار است موجب اقتدار دولت و جامعه اسلامی نیز می‌شود.

وی افزود: افزایش تولید در بخش کشاورزی در گرو تامین آب و حل مشکل آبرسانی به زمین‌های کشاورزی است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه خطبه‌ها به حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پس از ۲ سال وقفه در حرکت کاروان‌های راهیان نور به دلیل شیوع کرونا، این حرکت معنوی بار دیگر از سر گرفته شد.

امام جمعه آبادان، کاروان‌های راهیان نور را کلاس معرفت برای جوانان و نوجوانان دانست و یادآور شد: آثار ایثار شهدا و جانبازان و رزمندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حرکت کاروان‌های راهیان نور برای جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود.

وی با قدردانی از مسوولان یادمان‌های مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: مسوولان یادمان‌ها در فراهم کردن زمینه حضور کاروان‌های راهیان نور زحمات زیادی می‌کشند لذا کار معنوی آنها قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌ها از آنچه بی بند باری و بدحجابی در آبادان است انتقاد کرد و متذکر شد: آشفتگی فرهنگی در سطح این شهر موجب گلایه مومنان شده و بنده به عنوان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به خود نمره منفی می‌دهم هر چند اعضای این ستاد، تلاش شبانه روزی دارند و هشدار لازم را می دهند اما کافی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها