ما مقاوم هستیم/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ طلایه‌دار «جهاد تبیین» از استان مازندران به راهیان نور

حجت‌الاسلام «نبوی» از اعزام ۳۵۰ طلبه خواهر و برادر به عنوان طلایه‌داران جهاد تبیین از استان مازندران به راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 25March 2022

اعزام ۳۵۰ طلایه‌دار «جهاد تبیین» از استان مازندران به راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید میثم نبوی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو اظهار داشت: در اهمیت جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان سیره شهدا، در سال ۹۸ فرمودند، این کار بزرگ راهیان نور را باید تبیین کرد و اینکه بدون تبیین و تبلیغ قطعا هیچ اندیشه متقنی توفیق اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد و شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب طلایه داران جهاد تبیین طلاب و روحانیون اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام دادند چرا که اعتقاد ما این است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: از جمله کار‌هایی که در سازمان بسیج طلاب انجام شد اعزام روحانیون به همراه کاروان‌های راهیان نور به عنوان روحانی کاروان بود که تعداد ۱۰۰ نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان سفیر بصیر جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا، به زائرین با تبیپلیغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و بصیرتی و سبک زندگی شهدا، با هدیه دادن و برگزاری مسابقه در اتوبوس‌ها توانستند این امر مهم را انجام دهند.

این مسئول اضافه کرد: اعزام ۳۵۰ نفر طلاب خواهر و برادر به عنوان طلایه داران جهاد تبیین از استان به راهیان نور و مزار حاج قاسم در کرمان با همکاری مدیران حوزه‌های علمیه و همچنین با پشتیبانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حجت الاسلام رعایتی از جمله اقدامات بود.

وی افزود: مبلغین جهادی با استقرار در اردوگاه‌های مازندران (شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت تپه) و برپایی نماز جماعت، بیان احکام و مناجات خوانی و پاسخگویی شبهات نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام نبوی گفت: در کنار برنامه‌های دیگری هم به نیابت از شهدای عزیز به ویژه شهدای روحانی، که مازندران دارای ۴۰۰ شهید طلبه و روحانی است، اقدامات خوبی در قالب گرو‌های جهادی شکل گرفت.

وی از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در ایام عید در مناطق کم برخوردار خبر داد و با بیان اینکه همچنین گروه‌های جهادی طلاب در ساخت خانه‌های محروم نقش آفرینی کردند، خاطرنشان کرد: موکبی به نام «فقط به عشق مهدی (عج)» از جانب سربازان امام زمان (ع) در شهرستان‌هایی که حوزه علمیه و مدارس علمیه داشتند، هم برپا شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها