در جریان بازدید از پارک علم و فناوری پردیس؛

رئیس‌جمهور از ۵ محصول دارویی دانش‌بنیان رونمایی کرد

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان بازدید از پارک علم و فناوری پردیس از پنج محصول دارویی دانش‌بنیان رونمایی کرد.
کد خبر: ۵۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 29March 2022

رئیس‌جمهور از پنج محصول دارویی دانش‌بنیان رونمایی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» امروز (سه شنبه) با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری پردیس، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را جزء اولویت‌های کشور در مسیر رشد و آبادانی دانست و بر توسعه کمّی و کیفی این مجموعه تاکید کرد.

وی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه تولید دانش‌بنیان در نامگذاری سال ۱۴۰۱، جایگاه پارک‌های علم‌وفناوری در تحقق این نامگذاری را حائز اهمیت خواند و از همه بازیگران زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور خواست، در این زمینه فعالانه به ایفای نقش بپردازند.

رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی ضرورت تهیه آسان و ارزان دارو توسط مردم را مورد تاکید قرار داد. در ادامه، از پنج محصول دارویی دانش‌بنیان در حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.

رئیسی در این بازدید از شرکت دانش‌بنیان آریاطب فیروز در جریان مراحل تولید دستگاههای همودیالیز قرار گرفت. این شرکت ظرفیت تولید سالیانه ۲هزار دستگاه همودیالیز را دارد.

رئیس‌جمهور همچنین از بخش‌های مختلف شرکت دارویی دانش‌بنیان زیست‌تخمیر و آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات پروبیوتیک و مکمل‌های دارویی بازدید کرد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار