همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان مردم تایباد می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، شامگاه چهارشنبه به‌عنوان نماینده رئیس جمهور مهمان مردم تایباد می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 30March 2022

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان مردم تایباد می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای استانی خود به همراه جمعی از وزرا و معاونین وارد خراسان رضوی خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان‌های تایباد و باخرز سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام فرمانداری تایباد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه با ورود به شهرستان تایباد بر مزار شهدای دفاع مقدس حاضر خواهد شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با حضور در منزل یک خانواده شهید، نسبت به خانواده معظم شهدا ادای احترام خواهد کرد.

بازدید از چند نقطه شهری، مرز دوغارون و دیدار با نخبگان حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان تایباد از دیگر برنامه‌های سفر اسماعیلی به تایباد خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر پنج‌شنبه نیز در شهرستان باخرز حاضر خواهد شد و با مردم ولایتمدار این شهرستان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار