با برپایی راهپیمایی؛

مردم قم اهانت به تمثال امام خمینی (ره) را محکوم کردند

نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اهانت عوامل ضدانقلاب به تمثال امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۱۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 01April 2022

مردم قم اهانت به تمثال امام خمینی (ره) را محکوم کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پی هتک حرمت تمثال امام راحل در میدان مرجعیت قم توسط عده‌ای از عوامل خودفروخته، منافق و ضد انقلاب، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه با تجمع در میدان جانبازان به سمت خیابان شهدا و بیت امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی اقدام شبانه و رذیلانه عده‌ای از منافقین در شهر قم را محکوم کردند و از نیروهای امنیتی خواستند تا افرادی که دست به چنین اقدام زشتی زدند و تمثال امام راحل را به آتش کشیدند، شناسایی و محاکمه کنند.

نمازگزاران در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با تجمع در مقابل بیت تاریخی رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

آیت الله اعرافی امام جمعه قم نیز که در این راهپیمایی حضور داشت در خطبه‌های نماز جمعه نسبت به این اقدام رذیلانه واکنش نشان داد و گفت: عده‌ای از سلطنت طلبان و منافقین دست به این اقدام زشت زدند که آنان باید بدانند با این گونه اقدامات نمی‌توانند عشق به امام راحل را از دل مردم قم که خود آغازگر این انقلاب بودند بیرون کنند.

شهرداری قم نیز اعلام کرد تمثال امام خمینی (ره) که در سال ۱۳۸۹ در میدان مرجعیت نصب شده و چهارشنبه شب توسط برخی از اراذل و اوباش به آتش کشیده شد و بخش‌های بسیاری از آن در آتش سوخت، جمع آوری شده و در اولین فرصت تمثال جدید از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در این میدان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار