فرمانده کل انتظامی کشور:

افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی/ همکاری مردم با پلیس باعث کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شد

سردار اشتری با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی گفت: امسال همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی منجر به کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شد.
کد خبر: ۵۱۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 02April 2022

افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی/ همکاری مردم با پلیس باعث کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از پلیس راه کرج – قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق عبادت و بندگی به درگاه خداوند متعال برای مردم عزیز از افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی در طرح نوروزی امسال (۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱) خبر داد و اظهار داشت: همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه‌ای ثمربخش به همراه داشت و منجر شد تلفات و جان باختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال کاهش یابد.

وی با توصیه به مردم مبنی بر اینکه ساعات پایانی تعطیلات خود را با حوادث تلخ رقم نزنند و با حوصله و صبر رانندگی کنند، بیان داشت: امروز که مصادف با روز طبیعت است و مردم ما به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌روند در کنارشان قطعا شاهد حضور همکاران ما خواهند بود که ماموریتشان تامین امنیت و آرامش می‌باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ترافیک را در اکثر محور‌های مواصلاتی در سطح کشور سنگین و نیمه سنگین عنوان کرد و افزود: با وجود افزایش تردد‌ها ترافیک روان است و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

سردار اشتری در پایان یادآوری کرد: نوروز امسال نیز همچون سال‌های گذشته همکاران ما در حوزه انتظامی و راهور کنار مردم بودند به ویژه ماموران پلیس راهور تمام تلاششان را کردند تا تردد‌ها را تسهیل و تسریع کنند و رضایت مردم را جلب نمایند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار