نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

شعار تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب راس فعالیت کشور است

آیت‌الله «خاتمی» با بیان اینکه شعار تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب راس فعالیت کشور است، گفت: منظور از بیان این شعار سال عملیاتی شدن آن است.
کد خبر: ۵۱۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 03April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در شورای اداری استان، اظهار داشت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که امسال هم فرصت روزه‌داری به ما داده است، ماه میهمانی که همه در آن دعوت هستند.

وی با بیان اینکه مهمانی آدابی دارد و برخی آداب مهمانی را بلد هستند و آن را رعایت می‌کنند، اضافه کرد: در روایت آمده است که در شب اول ماه رمضان خداوند همه افرادی که می‌خواهند را مورد بخشش قرار می‌دهد، مگر اینکه حق‌الناس بر گردن کسی باشد و این روند تا شب آخر ماه رمضان حالت تصاعدی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه برکت؛ رحمت و مغفرت است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از این ماه نهایت استفاده را داشته باشیم.

خاتمی با اشاره به اینکه هدف از بیان شعار سال عملیاتی شدن آن است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با بیان شعار سال نقشه راه را مشخص کرده‌اند و نظر من این است که همه مدیران از این پس بگویند که درباره شعار سال چه ریل‌گذای کرده‌اند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب خطوط و رئوس فعالیت کشور است، اضافه کرد: منظور از بیان این شعار سال عملیاتی شدن آن است.

وی افزود: هرکس باید نسبت به مجموعه خود مسؤول باشد و امورات با ماشالا ماشالا نگذرد و دوستان باید واقعا در مورد تولید و دانش بنیان پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: کشور ما اینطور است که یک نفر می‌آید چند سال مدیریت می‌کند و پس از رفتنش هم کسی از وی سؤال نمی‌کند که چکار کردید و چه شد کسی هم پاسخگو هم نیست، اما ما انتظار داریم مدیران پاسخگو باشند.

آیت‌الله خاتمی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شعار سال اشاره کرد و افزود: منظور از اقتصاد دانش بنیان نگاه علمی و دانش بنیان به همه عرصه‌هاست که نتیجه آن کاهش تولید، افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت محصولات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار