نماینده مردم در مجلس:

دولت زمینه تولید دانش‌بنیان را فراهم کند

فیروزی پوربادی گفت: دولت باید با راهبرد‌های صحیح، اعطای تسهیلات لازم و از بین بردن موانع به بخش تولید کمک کند و زمینه تولید دانش‌بنیان را فراهم کند.
کد خبر: ۵۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 04April 2022

دولت زمینه تولید دانش بنیان را فراهم کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «رحمت‌الله فیروزی پوربادی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، اظهار داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری همواره از روی حکمتی است، امروز نیز مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند که برای قوی کردن پایه اقتصاد کشور باید تولید افزایش یافته و بر توان داخلی کشور تکیه کنیم. در سایه تولید دانش بنیان است که هم اشتغال ایجاد خواهد شد و هم تعاملات و تبادلات اقتصادی با دنیا صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مهمترین اولویت کشور محقق شدن شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است، اظهار کرد: هم دولت و هم ملت باید برای تحقق این شعار کوشا باشند. دولت باید با راهبرد‌های صحیح، اعطای تسهیلات لازم و از بین بردن موانع به بخش تولید کمک کند و زمینه تولید دانش بنیان را فراهم کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر تولید باید با استفاده از دانش روز دنیا صورت گیرد تا کالا‌هایی با کیفیت بالا تولید شود و هم نیاز داخل کشور را تامین کند و هم صادرات محور باشد. تحقق تولید مبتنی بر دانش بنیان زمینه رونق اقتصادی و توسعه کشور را فراهم می‌کند. باید هم دولت و هم ملت دست به دست هم داده تا با تحقق شعار سال هم نیاز‌های داخل تامین شود و هم صادرات کالا‌ها رونق پیدا کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها