نماینده مردم در مجلس:

بازگشایی مدارس نتیجه مقابله دولت با کروناست

ساعدی گفت: امروز شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس به‌صورت کامل هستیم که به معنی غلبه بر ویروس کرونا است و نتیجه گام‌های محکم و اقدامات جهادی دولت است.
کد خبر: ۵۱۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 05April 2022

بازگشایی مدارس نتیجه مقابله دولت با کروناست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم ساعدی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۶ ماه گذشته، اظهار داشت: مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون عمومی در سطح گسترده و در سریع‌ترین زمان ممکن یکی از اقدامات مهم دولت حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدای کار دولت بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس به صورت کامل هستیم و این یعنی غلبه بر ویروس کرونا که واقعاً این اقدام نتیجه گام‌های محکم و اقدامات جهادی دولت حجت‌الاسلام رئیسی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت حجت‌الاسلام رئیسی در حوزه انرژی است که با توجه به فرسودگی شبکه گاز و مشکلاتی که برای تامین گاز مورد نیاز کشور داشتیم خاموشی در زمستان قابل پیش‌بینی بود، اما با اقدامات جهادی دولت حجت‌الاسلام رئیسی در زمستان ۱۴۰۰ خاموشی نداشتیم.

ساعدی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی با دیپلماسی فعال دولت سیزدهم کشور‌هایی مثل عربستان که در محافل مختلف علمدار مخالفت با جمهوری اسلامی ایران بودند امروز با پای خود به‌دنبال صلح با ایران هستند.

وی افزود: در ماجرای برجام و در مذاکرات وین نیز شاهد حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده کشورمان هستیم و این حضور مقتدرانه در پای میز مذاکرات باعث شده تا آمریکا از بسیاری از مواضعش که با قلدری بر آن پافشاری می‌کرد عقب‌نشینی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباط با رفع محرومیت و رسیدگی به مشکلات مردم مشاهده پیگیری‌های جدی مسئولان و مقامات در دولت جدید هستیم که امیدواریم مردم ثمرات آن را حس کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار