دکتر صفارهرندی در نیشابور:

امروز انقلاب اسلامی به اکسیر پیروزی تبدیل‌شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی به اکسیر پیروزی در دنیا تبدیل‌شده است یعنی اگر کسی خودش را نزدیک به جمهوری اسلامی کند باید منتظر پیروزی باشد.
کد خبر: ۵۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ - 18August 2015

امروز انقلاب اسلامی به اکسیر پیروزی تبدیل‌شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از نیشابور، مراسم یادبود ۱۵۰شهید مسجد نبی اکرم (ص) نیشابور برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به اکسیر پیروزی در دنیا تبدیلشده است یعنی اگر کسی خودش را نزدیک به جمهوری اسلامی کند باید منتظر پیروزی باشد.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به الگوی قطب جهان اسلام، تبدیلشده است خاطرنشان کرد: امروز آرمانها و تفکرات حضرت امام (ره) به سایر جوامع صادرشده است. آرمانهای امام (ره) امروز تبدیل به قطب آمال و آرزوهای آزادگان عالم شده است بهطوریکه برخی از این افراد بافاصله هزاران کیلومتر از ایران اسم فرزندانشان را اسم امام (ره) میگذارند.

وی ادامه داد: هنر امام راحل در انقلاب این بود که جانهای مرده را با دم مسیحایی خود به موجودات آگاه که به خداوند و اولیای خداوند عشق میورزیدند، تبدیل کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان و امام شهیدان، ایران اسلامی تبدیل به قلب خاورمیانه شده و این عزت و اقتدار دستاورد خون جوانان ما بوده که در مقابل دشمن ایستادند و جنگیدند و امیدوارم با برگزاری این یادوارهها روحیه استقامت و اخلاصی که در جوانان آن روز بود به نسل جوانان امروز نیز منتقل شود.

وی با اشاره به جانفشانیهای رزمندگان نیشابوری در طی دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: شهری که ۲۳۰۰شهید دارد یعنی تعداد جانفشانیهای آن خیلی زیاد بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرض کنیم توافق تصویب شود پسازآن قرار است چه اتفاقی بیفتد، افزود: آیا قرار است پسازآن برای شهدا یادواره نگیریم، آیا قرار است کسانی که مرگ بر آمریکا میگفتند محاکمه شوند؟

صفارهرندی ادامه داد: یک عده میگویند کسانی که مشعل دشمنی با آمریکا را مشتعل نگاه داشتند باید محاکمه کرد، زیرا میشد زودتر از اینها با آمریکا رابطه برقرار کرد.

وی با بیان اینکه روحیه به خاک مالیدن بینی متکبر هنوز در ملت ما هست، افزود: موافقین و مخالفین برجام انقدر میفهمند که همه مناقشاتی که داشتیم بر سر منافع ملی بود و وقتی این قضیه تمام شد حالا یا قبول یا رد کردیم باید پشت سر رهبر انقلاب قرار بگیریم و گوشبهفرمان ایشان باشیم.

صفارهرندی با بیان اینکه برخی میخواهند کنار رهبری شعبه بزنند، افزود: کنار امام جامعهای که این هواداران را دارد چه کسی میتواند شعبه بزند و مردم را دعوت به دیگری کند.

وی با بیان اینکه امروز یک عده میگویند بعد ۳۰سال شهید میآورید که چه شود، افزود: آنها عامه ملت را که با ظاهرها و چهرههای مختلف در تشییع شهدا و مراسمات مختلف انقلاب شرکت میکنند نمیبینند.

در پایان این مراسم از فرزندان شهدا و جمعی از آزادگان نیشابور تجلیل شد.

در حاشیه سفر صفارهرندی به نیشابور، نشست پیشکسوتان دفاع مقدس که با عنوان حامیان ولایت در این شهر فعالیت دارند با حضور وی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار